barn på G

Barn på G den här våren! INTE för våran del men för många andra! :-) Tycker det är jätte spännande att "vänta" på de små som kommer att ploppa ut inom en snar framtid!

Detta året kommer säkert slå rekord i barnafödande....igen! So far har det ploppat ut 1. en kusin till Sverre 2. En Olle som är min gamla jobbarkompis son, nr 3. väntas vilken dag som helst, 4 o 5. kommer i mitten av maj nr 6. sen har vi ett syskon till W oxå som  kommer om två veckor :P......hmmm fick jag med alla nu tro?! Vilken härlig vår att se fram emot!



Den här veckan har P påsklov från jobbet vilken är sååå lyxigt! Idag var vi på badhuset i stan för det var uppehåll från babysimmet i skara så då passade vi på att plaska o "träna" lite där istället :-) Jag tycker nog det är lika kul som sverre o idag t o m dök vi på riktigt! efter kommandot dök jag ner honom o det gick perfabra! Han har verligen lärt sig att hålla andan rätt!

Efter badet blev det mellanmål o en promenad med min Lottis! Vi satt ute på deras baksida o solade medan barnen (hennes killes systers barn) lekte o kröp runt i gräst! Skön vårdag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej du glömde mig! ;)

2009-04-07 @ 17:01:12
Postat av: Lena till Ida :-)

oj ida, bra att du säget till!... nu är du me ;-)

2009-04-08 @ 19:27:00
Postat av: Ida

Tur att jag också fick vara med! :) Men jag ska ha om 2 veckor... :P



Vad jag är sjuk avis på ert hus! Vill också ha!! :)

2009-04-08 @ 22:24:47
Postat av: Lena o Sverre :-)

men jösses ida!!! två veckor kver!? hur fort gick den tigen (tycker jag i alla fall) :-) ändrar igen... :P

2009-04-09 @ 09:55:17
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Ida

2009-04-09 @ 13:18:02
Postat av: Ida

Nu känns det som att det finns ett slut på det men jag tycker inte det gått så fort... :) Hoppas att jag slipper v43 som du!

2009-04-09 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0