mitt i veckan

Onsdag redan och jag sitter o väntar på att lilleman ska somna för eftermiddagen en stund! Idag har vi varit på sista passet av rytmiken på musikskolan, tråkigt att det är slut! Efter går vi över till öppna som vanligt för att äta lunch med de anndra i föräldragruppen! Måste ju utnyttja mina sista dagar som ledig mamma nu nu nu...hela tiden!! Det är bara den här veckan o nästa vecka kvar att vara tillsammans på dagarna :-( jätte annorlunda men det ska bli kul att jobba... får ju i alla fall fräffa barn på dagarna!

Det har jag nog inte skrivit men jag har fått jobb här i stan på en förskola som jag kommer ha raka vägen till ;-) verkligen raka vägen.... Rektorn ringde mig för några veckor sedan o frågade om jag var intresserad av att kanske jobba där o efter några möten med henne o med de kommande"arbetskamraterna" ringde hon upp igen o frågade om jag fortfarande var intresserad! Jag sa jag tack :-) sååå den 4 maj till årets slut blir det till att börja med :-) Ja jösses nu när jag har varit hemma med Sverre är det bara en att ha ansvar för men om dryga veckan blir det 17 till :-( men det är ju inte riktigt på samma sätt.... Jag kommer dra i gång hårt,med heltid fram till semestern och sen blir det bara deltid i höst! Precis som vi ville ha det... lyckig!

Imorn ska vi till mäklaren o skriva på papper om huset! ÄNTLIGEN! Ibland känns det bara fööör segt! Ska bli spännande om han har några nya uppgifter till oss :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Lena! Både med jobbet och att huset går framåt! :) kram kram

2009-04-22 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0