näst sista mammadagen med sverre.....typ... :-)

Ja nu är det nära till jobb o lite "annan vardag"! Försöker utnyttja mina få sista dagar kvar med plutten.... på fm var vi ute o gick. S kan nu hålla mig i handen och gå själv, inte så fort med han tycker det är himla kul i alla fall! Vi gick fram o tillbaka o fram o tillbaka här runt stan. Vädret är ju underbart o det är ju sådana här dagar man vill bo i hus!! Bara kunna öppna upp altandörr o gå ut i gräset! Åhh... 

Just nu softar jag lite o S sover middag i sängen... Vid tre ska jag till min kommande rektor o skriva anställningsavtal o titta på ett schema som jag ska börja jobba på från 4 maj till 5 juni :-) Det är ju egentligen bara en månad.... så det är verkligen inte mycket, utan mycket ledigt blir det i sommar :-) Så först är det heltid fram till semestern och sen börjar jag igen 10 aug men då bara på 75%. Längtar till på måndag gör jag i alla fall!!!

Igår drog jag o mammi + sverre till slöjddetaljer i Skara! Skulle fixa lite fint till s inbjudningskort... han fyller ju snart 1 :-) och det ska firas!! Vår bil är ju sådär som jag har skrivit förr... den är jätte bra när vägen går rakt i 90 men korsningar rondeller och andra situationer som kräver växling från 1:an till 2:an är mindre kul! Det var mycket trafik när vi åkte både dit o hem o eftersom dessa två växlar är sååå svåra o tröga att få i såg jag att jag hade fått en blåsa i handen när vi kom åter!! KUL... Då förstår ni hur seg den är :-( Vi ska köpa oss en ny i sommar!! Nån som har nåt hett tips på en bra bil så är det alltid välkommet :-) 50.000 pix ska den kosta inte mer tycker vi :-)
 

Den här bilen tycker jag är damig i fin :-) men det tycker nog bara jag..... hehe

Det är en Chrysler PT Cruiser 2,4 GT -06..... dock kostar den här 178 tuuusen :-( fasen oxå!
Klicka för att se nästa bild


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där är jäääkligt fin! Dock så försöker alla killar i min omgivning övertala mig till att den inte är någotvidare bra... Du och jag kanske får hitta en annan drömbil Lena? Kram emelie ekeroos

2009-04-29 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0