tre i rad :-)

Vilken underbar dag det har varit! SOL SOL SOL.... Sol en en himla bra kombination med att vara mammaledig! På morgonen brukar vi (jag o sverre) leka ihop på golvet sen sover han en stund o sen är det dax för aktivitet.... så brukar det se ut.... Idag var det rytmik i vanlig ordning o sen lunch vi ihop med de andra mommorna o barnen på öppna förskolan! Så mysigt... Får passa på nu o hänga med de andra mammorna i föräldragruppen nu när jag bara har en månad kvar att vara "ledig" sen är det heltid som gäller fram till sommaren :-) Sen inskolning på förskola o jobb för oss båda efter sommaren! Vår lille plutt är ju stora killen snart :-)

Jo sen idag är det ju en lite speciell dag för mig o min babe! Vi ska nämligen fira att vi har varit en par i tre år idag! Dessa är har helt klart vart de bästa hittills i mitt liv! Massa kul har ju hänt.... vi har fixat barnvakt o tänkte gå till den "nya" restaurangen Pirum på skaragatan...hmmm hoppas det blir bra! återkommer om hur kvällen o maten var sent ikväll eller imorn!  :-)


so(l) long ;-) hehe

Kommentarer
Postat av: Jessie

ja vilket underbart väder det har varit idag!!!!

Hoppas att ni får en supermysig kväll du å din älskling!!!!=)

Ses på fikan vid tre imorrn me de andra girlsen!

krams kram

2009-04-01 @ 19:55:53
Postat av: Lotten

Åh grattis på 3 årsdagen!! På självaste skämtdagen oxå? det visste jag inte :-) Ha det så mysigt ikväll! kram

2009-04-01 @ 20:08:06
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis! Hoppas ni får en jätte fin kväll. Vi ses i morgon. Kram

2009-04-01 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0