sjukt

Hemkommen från ett mycket trevligt APT möte med jobbarkompisarna! Vi var hemma hos Marina som bor i ett JÄTTE fint hus! Sååååå unikt! Var det finaste jag sett på länge... Vi blev bjudna på pepparkakor, ostar, olika glöggar, julgodis o massa annat gott. Jag ska oxå bjuda mina kära arbetskompisar på hemmamöte när vi har flyttat till vårat hus :-) Lätt

Sverre mår mätte men har inte ätit nåt idag, bara vatten.... Hoppas han inte spyr mer i alla fall... blir hemma med baba från 8-13 imorn o jag o p kan jobba. Jag jobbar mellan tid 8-15 imorn. En bra tid! Har mitt sista utvecklingssamtal på morgonen o sen är det verkligen nära till JUL

åh nej nu kräktes han här igen .... stackarn.......... slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0