Julafton 2009

Av min älskade sambo fick jag detta underbara kit! Fina underkläder är bland det bästa jag vet o med lite bodybutter till blir det perfekt :-)
Utdelning av lite klappar idag såklart!

En hög gran fick det bli i år!
Vi ska fira ute på Kålland vid tre :-) Mina föräldrar o peter´s med släkt tillsammans! Härligt.... o skönt at slippa åka från familj till familj... Längtar... det ska bli såå mysigt!
GOD JUL ALLA :-)

........Nu precis fick sverre´s sina julklappar! Det var diverse saker till hans kök som han fick lite för tidigt så som grytor, vispar, stekspadar, glas, vinglas, skedar, gafflar knivar.... MASSA detaljer!


Pasta pasta och så rör han om i grytorna...


Kommentarer
Postat av: jessie

snygga underkläder! ;-) och vilken fin gran ni har!!

Kan tänka mig att lille sverrisen blev jätteglad för köket.. GOD JUL! =)

kram

2009-12-25 @ 09:32:27
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0