VAB o sjuk sambo

Ja idag har vi varit hemma alla tre! Peter mådde inte alls bra o kräktes han med igår :-) Bara jag som är kvar nu........ har alldrig haft maginfluensa nån gång så jag hoppas på att slippa. Dagen har spenderats med mamma på stan o sverre sov gott i vagnen hela fm. Det är då man får passa på att gå i affärer :-)

Missade fredagsfikan på jobbet idag så jag var o köpte lite goa bullar istället. På fredagas MÅSTE man ju fika :-) En lugn dag o kvällen blir nog den samma...... ska vara hemma med mina små sjuklingar! Idag är jag sugen rött vin, det var absolut INTE förra helgen när jag var så kass... Ett tips på ett gott nytt rött vin är: Fantail. Nyhet på systemet 89kr.

Idag köpte jag 8 stycken efterlängtade glöggmuggar från höganäs. Kostar 229 kr/fyra MEN på Rörstrands outlett koster de 79 kr/fyra. Bra va!
Ville nämnligen ha några man kan använda året om till t.ex. pannacotta eller till värmeljus osv. Alltså inga för "juliga".

http://www.hoganaskeramik.se/web/hoganaskeramik.nsf/se/vara_produkter_julprodukter_underlagg







Kommentarer
Postat av: jessie

nej, vad tråkigt att peter oxå blivit dålig... nu får du inte bli smittad!! det är ju party me girlsen imorrn!!!! =)

Jag och mamma tog oss en sväng till rörstrands förut..Blev glöggmuggar för mig med! Var lite sugna på dom du köpte,men kom på sen att C vill ha med handtag,så det fick det bli! =)

2009-12-11 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0