veckoplanering!

Då var det måndag IGEN!

Helgen var superkul för MLI hade inflyttningsfest och sen har jag varit mycket med familjen som är det bästa :-) Peter o sverre är friska nu och allt är tillbaka i de gamla rutinerna, härligt!!!

Det är absolut inte nervarvning inför jul utan den här veckan är full med aktiviteter!

Min vecka:

Mån: traffat Linda o Gustav på dagen o mot kvällen var det APT på jobbet.

Tis.    lucia på sverres förskola. Peter kan bara gå o jag stänger o har själv lucia med mina barn på
jobbet...

Ons.  bjudit Jessie o skalk till glögg o pepparkaksfika. På kvällen är det julfest med jobbet på sjökanten....

Tor.   LEDIG efter jobbet

Fre.   Vanlig helg.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0