en dag på semestern har gått!

Härligt att ha semester måste jag säga! Vädret är jag inte så orolig över för nån gång på nio veckor tror jag det kommer att bli gött o soligt ;-) Japp jag börjar jobba den 10 augusti.... lyllo mig va :-)
Vi började semestern med att åka till Göteborg för att kika lite o äta lunch o fika... Sverre som numera kan gå gick bra i affärerna o stöp bara några få gånger i nordstan! Jo han lärde sig gå på självaste nationaldagen 6/6 :-) Han håller sig till högtiderna... förra gången var det julafton o då fick han igång krypet!

Har länge suktat efter en buggaboo bee o när lotten med fam. köpte en sån förra året blev jag ännu sugnare! Sen blev det aldrig nån MEN idag på Minishop i centrala gbg slog vi till!!! Peter stod o tvekade länge men sen tillslut så fick jag han på andra tankar hehe. Åh vad den är fin o bra, längtar till att gå ut på första promenaden :-) Den är svart med röd suflett! Nu ska vi sälja vår Brio sing så om nån är sugen så.....

så här ser den lilla buggan ut! Fin va?!

Vi gick mest o strosa o hade det mysigt men köpte även lite på p o p och en kavaj på HM trend såklart ;-) lägger ut kort på sakerna när jag kommer hem nån dag i veckan för vi bor ute på kålland i veckan då peters föräldrar är på semester. Så här lång är min semester perfekt!!!

Hoppas på lite sol imorn!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med semester! Jag tror jag tar semester till augusti nästa år... :D

2009-06-09 @ 08:38:27
Postat av: lena

lena till ida: ja vissa har det ännu bättre... :D hehe

2009-06-09 @ 11:10:58
Postat av: Lotten

Så det blev en bugga ändå! Kul! Är du nöjd hitills? kram

2009-06-10 @ 10:39:31
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0