Polarn o pyret paket!

Hej hopp
Idag har vi mest tagit det lugnt och varit o käkat lunch på stan med familjen Torsbeg / Aasmundsta (heller hur det stavas) Mattis var vaken ganska mycket o tittade med stora ögon på allt o alla. Skitsöt! Sen blev han jätte hungrig och ville äta direkt :-) Mitt p o p paket kom med posten idag och gissa om jag blev glad! Trodde det skulle komma imorn! :-) Alltid lika kul med paket.... Beställde en hel del från deras nätbutik och det var 30% REA på massa bra saker! Fick ett bra pris på allt o fraktfritt på köpet ... me like :-) Mest kläder som sverre kommer att behöva till hösten o vintern då han börjar förskolan! Mest nöjd är jag över den röda skaljackan som jag suktat efter länge :-)

Ikväll bär det av till Skövde för att titta/köpa bil! Vi får se hur det blir....En volvo V70.... är den fin så tar vi den! Hoppas på att vi kan pruta några tusen oxå, det vore det bästa!


windstopper i gult så han syns på förskolegården :-) Stövlar... o mössa!


Den superbra skaljackan!!!


T-shirt, vantar o strumpor.... bra -att -ha -saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0