En lugn stund..

Lillen sover, nyss hemkomna från fika på stan med två andra mammor + deras små sötisar. Vi lunchade alla på 3b där vi nästan alltid hamnar längs in....tur för de andra gästerna som slipper höra barnskrik o lukten till bajblöjor :-) mmmm..... Himla kul o gött att man har tjejerna i föräldragruppen när alla andra jobbar på dagarna, vi är ett bra gäng! Efter fikan tog vi promenaden till rydéns o babyprofsen såklart ;-) Två inköp gjordes! Ett par nyinkomman Villervalla jeans o en ny nappflaska till Sverre... sen var det sååå klallt ute så jag ska tack o hej till de andra o begav mig hem till värmen...vi har 27 grader i vår lägenhet! Skönt!

Nu ska jag lägga mig i soffan o njuta av mina nya inredningstidningar o tänka på våren :-) PS Grattis Mary som fyller år idag, vi ses på partyt imorn! Ser jag fram emot.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0