fler nya saker...

Visst att vi ska spara pengar till huset MEN man måste ju faktiskt ha lite saker ibland :-) typ en cykelsits till sverrisen! Snart är det vår o jag är en person som helst cyklar vart jag än ska såååå då är det ju perfa att ha plutten i bak! Köpte även med ett extra fäste till peters cykel så det lätt går att byta om man känner för det :-) Så imorn ska jag provcykla till öppna förskolan men behöver forst köpa ett par överdragsbyxor till pöjken! Det har ju fasen blivit kallt igen :-( fyyy vad det sved i kinderna när vi va ute o gick idag! Var tog våren vägen?

   

Jo sen var jag även på vårdcentralen idag med S... bokade tid igår.. Han har nämligen hostat i typ en månad! Det börjar bli lite tröttsamt....för oss alla! Först snacka vi med läkarn sen fick vi gå till labbet för att ta ett blodprov... S fick ett stick i fingret o han sa inte ett knysst :-) man vet ju aldrig....han fick ett klisetermärke med katten jansson :-) gulligt va?!... på med plåster o ut i väntrummet igen... väl ute i väntrummet såg jag att plåstret var borta o mycket riktigt vem tuggade inte på det? om inte sverre :-) Fick ur det ur hans lilla mun men med stora protester! hehe. Svaret visade att han var frisk (inget virus) MEN vi fick med oss en stor flasta hostmedicin. Hela "besöket" tog 1 1/2! Shit vad länge!

Ja det var min dag i lite korta drag :-)

Kommentarer
Postat av: Lotten

Roligt för S att få cykla!! Z älskar det, men när han var liten somna han ALLTID så fort man cyklat några meter :-)

Kul att ni köpt en sån där joggervagn nu!! Jag ska nog försöka mig på att springa med våran P&T sen.. tror faktiskt det går (kanske inte i skogen dock)

Hehe, lille S, va kul det lät att han käka på sitt plåster :-) kram

2009-03-25 @ 10:49:02
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0