hemma igen efter en intensiv helg

Igår kväll kom jag hem från min helg! Har knappt hunnit prata o krama min P i helgen :-) Fredagen bjöd på fika på stan med Peter Leffe Lotten o Zigge på 3B, sånt är alltid gött en fredag! Därefter åkte vi på kalas hos p´s morbror Olle. 45 åringen med familj bjöd på tacos o till efterrätt var det glass+grädde+bär+maränger :-) Gissa om jag blev mätt?! Barnen på festen gillade nog maten ännu mer ;-) Vi skulle inte stanna så länge eftersom jag skulle till Ullared på lördagen MEN vi kom la hem vid halv 12 :-( Upp klockan 6 på lördagen då Leffe o hans sambo Ingrid tutade utanför.... seeeegt! När vi kom dit var det rätt lugnt faktiskt trots lönehelg. Det är ju så kul när man kan köpa såååå mycket o det inte kostar skjortan :-) Det blev mycket leksaker o ett regnställ till sverre o massa "förbrukningsprodukter" så som våtservetter o tvättmedel osv. Jag är helnöjd med besöket o mina inköp...... dock ville jag ha köpt Fisher Price bondgård men den skulle komma in till jul typ.... då får det bli en till resa dit tror jag ;-)

När vi kom hem till stan igen var klockan 17 o P kom o hämta mig (han snickrade hela dan på gästhuset på kålland o sverre var med farmor) Sen åkter vi tillsammans tillbaka till hans föräldrar på kålland o åt mat o drack vin + sov över där. Mellan halv 20.30 o halv 21.30 släckte vi såklart alla lampor o tände ljus o oj va mysigt det blev i den mörka skogen där de bor. Mot slutet av kvällen var mina ögon o hjärna helt slut! TRÖTT

Söndagen började med liiite sovmorgon o god frukost! Emelie som typ är sverres faster fyllde 30 på söndagen o detta firades! Det bjöds på våfflor och vi var säkert 16 pers där ute.... t o m mina föräldrar var med o käka o drack kaffe :-) Gästerna droppade av mot eftermiddagen o vi stannade o gosade lite med s´s kusin Axel innan vi oxå tog bilen hem... Hemkomst vid 18! Det var mycket skönt att komma "hem" o kul att packa upp alla nya saker jag köpt på ullared :-)

Hopps nästa helg blir något lugnare.... ;-)

Kusinerna!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ojoj vilken fullspäckad helg du haft Lenis!=) skönt att det inte var kaos på Ullared som det kan vara vid löning... =) Själv ska man dit om två veckor förhoppningsvis,då ska det shoppas! =)

Får höras i veckan...

kramis

2009-03-30 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0