lite stressigt...

  • Har varit nååågot stressad idag... vilken jag inte är van vid :-) Skulle till frissan kl 9 o skulle fixa till mig lite innan...typ duscha, sminka mig o kamma håret.. Låter inte så avancerat va? men lillplutten tyckte inte om när jag sprang runt o fixa o skrek o skrek efter mig hela tiden! Jobbigt! Annars brukar jag alltid göra mig fin när han sover förmiddag :-) Tillslut kom jag iväg o blev nöjd med resultatet! Pappa var barnvakt... :-)
  • Ner på stan när jag var färdig o köpte överdragsbyxor till S o sen var det öppna förskolan kl 11! En mysig sångstund o lek bjöds det på. Efter barnen lunchat tog vi Runnern o spang hem :-) Sovning efter maten o därefter kom mamma som skulle passa sverre för vi skulle på bankmöte!
  • Bankmöte kl tre där vi gick igenom lån o räntor som sedan resulterar i en boendekostnad! Räntan är ju fortfarande låg o det gillar vi såklart! Vi ska låsa på flera år så vi kan sova tryggt om natten. Det blir faktiski inte mycket dyrare än vi bor nu.... :-) love it!
  • Efter mötet skulle P hjälpa sin far med lite saker o jag gick hem till S o min mamma... Då fick jag för mig att vi skulle testa överdragsbyxorna o ta första turen på cykeln! S gilla det skarpt o flina hela vägen! Dock var det lite för kallt men en liten tur bidde det i alla fall!
  • Kvällsmat o powerstrike för min del på Helen´s! Körde stenhårt! 

    OJ vad mycket jag gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0