Onsdag!

Dagen började med att Sverre ropade på oss från sin säng 5 minuter före klockan skulle ringa... han stod upp och sken som en sol! Härligt med ett sånt uppvaknande... :-) Han fick komma ner o gosa i vår säng o läsa NLT som vanligt! Han har börjat gosa sååå mycket med oss de senaste veckorna, trycker sitt ansikte mot oss o med öppen mun :-)  Upp o hoppa sen var det frukost o påklädning som gällde. Det obligatoriska "vinket" till pappa o sen lek o bokläsning på mattan! Sen kör vi på hög musik o dansar till "vi äro musikanter-skivan".... Det rycker i dansbenen på lillkillen :-) Självklart ska han gå i mammas spår o börja på Helen´s dansskolan när han blir lite äldre!! Som om det inte vore nog med musik o sånt har vi rytmikklass på musikskolan på onsdagar... Fröken Anna gör ett bra jobb o får med barnen på musiklekarna o instumenten! Efter rytmiken gick vi till öppna förskolan o luncha med de andra mommorna....

Senare när P kom hem tog vi en promenix i det härliga vädret o påväg hem gick vi förbi Krumelur... o då såg jag ett sååå fint pussel! Gick in o spana lite o kände att jag ville köpa hela butiken, de har ju såååå fina saker! Bestämde mig för pusslet MEN frågade inte vad det kosta....det ångra jag! 175 spänn för ett litet knopp pussel! Ja ja....det va ju så sött o  han fyller ju snart 10 månader ;-)

Kom hem från stan kvart i 6 o kom plötsligt på att FASEN JAG SKA JU TILL OPTIKERT KVART I SEX! nej nej nej.... jag som inte kan stressa! Tog biken o drog dit... kom dit med andan i halsen men som tur va G sen, så det gjorde inget! Fick i linserna o mycket mer än så var det inte... Konstigt att ha nåt så nära ögat nu... gillar det inte...hoppas jag vänjer mig imorn :-)

klart slut!


Kommentarer
Postat av: Jessie

vilket fiiiiint pussel!! Det va allt värt de pengarna! ;-)

2009-03-12 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0