Första dan på jobbe :-)

Japp då var det klart... första dagen på jobbet asså :-) Trodde det skulle kännas som en evighet från halv åtta till fyra!!! Men tiden gick fort o vips så var klockan just fyra ;-)  Arbetskamraterna var helt ok och barnen kommer jag trivas bra med känner jag! Trots en hel del "nej" o "inte" tror jag det kommer gå bra.... lite att bita i om man säger så ;-) Lugnet med att vara hemma med sverre har alltså bytts ut mot skrik, stoj o vissa "förmaningar" MEN även massor av härliga kommentarer, kramar, utvekling o lärande o pedagogik såklart!

Här kommer lite kort från lördagens fest här hemma!!!








hmmm hade tyvärr inget kort på söta EMI :-( konstigt...


Kommentarer
Postat av: jessie

skönt att första arbetsdagen gick fint Lenis! =) Hoppas du kommer att trivas!

snygga kort från i lördags! =) korten på våra "konster" blev oxå väldigt fina,skrattade allt lite när jag la in dem på datorn igår.. haha Du får se dem någon dag! =)

sov gott gums!

kraaaaaaaaam

2009-05-04 @ 21:53:20
Postat av: Lotten

Thanks! Klänningen är från indiska.. dom hade massa fina faktiskt!! Kul när man hittar nått till sig själv för en gång skull ;-)



Kul att det verkar bra med jobbet! Det är ju viktigt att man trivs ju!! kram

2009-05-05 @ 20:50:28
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0