forts. om hur det gick med blocketbruden

Ja hur gick det nu? Jo jag vann!! :-) När jag kollade på mobilen i fredags på jobbet såg jag att jag misst ganska många samtal o ringde upp röstbrevlådan! Nån tjej som uppgav att hon var therese (blocketbruden) konpis sa att de försökt att gå till SEB för att sätta in pengar men det hade inte funkat o bla bla bla.... Med en något sur ton ringde jag upp nåt nummer de sms:at och fick prata med blocketbruden tillslut. Hon sa att hon fått fel kontonummer osv..... Det hela sluta med att jag fick förklara att de fyra första sifrorna betyder cleringnummer o resterande är alltså bankkontonummret!!!! Åhhh tröga människa! Några timmar senare var i alla fall pengarna tillbaka hos ägaren, MIG :-) Händer det mig nåt liknande igen lär jag köra samma stil! hihi...... Rätt ska ju vara rätt eller hur!?

Här kommer lite bilder från vår dag på kålland med byggeri av gästhuset och lite nya kläder + skor jag köpte på stan i lördags! Tänkte att jag skulle börja använda lite ljusare kläder.....inte bara svart.... :-)

Liggande ljusgrå innerpanel o stående i taket!


Sverre ville vara med o borra o titta :-)


Han fick tag på en lång spik o rispade i den nya panelen...aj aj :-)


Lite nytt i garderoben är ju alltid kul! Romantisk stil från HM trend o jätterosa skor från stadium!


 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy sjutton va bra Lena! 1-0 till dig! Woho :)

Kram

2009-05-11 @ 20:21:55
Postat av: Lena

Tack Emelie! hehe...

2009-05-15 @ 22:07:50
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0