fredags blogg

Tänk va tiden går fort! Nu har jag redan jobbat två hela veckor o jag känner mig pigg o glad fortfarande :-)
Visst är det fullt ös på dagarna med alla barn, som säkert kommer att bli duktiga entreprenörer när de blir stora ;-) hehe..... att ha stark vilja när man är liten kan säkert leda till något bra i framtiden!? Direkt efter jobbet stack jag iväg till Larssons för en fredagsfika med girlsen! Såå mysigt o kul att träffas o prata...

Peter + Sverre kom o mötte upp mig efter fikan och jag längtade extra mycket efter S (även p såklart) idag! Blir ju inte såå många timmar jag träffar honom nu på dagarna.... kommer ju ofta hem vid typ halv fem o sen ska han ju i säng senast åtta :-( Jag trampar fort på cykeln hem från jobbet asså! 
 
Nu på kvällen lekte o busa jag mycket med honom o tog en härlig dusch! Sverre är inte en badkruka....o jag hoppas verkligen på en kanonsommar så att vi kan bada i sjön ute på kålland!! Senare på kvällen gotta vi till det med räkmacka o rosévin :-) Sommarkänsla................

Imorn är det Älvaslaget o P ska spela med sitt lag moonshine boys o jag, sverre, frida o mary bla ska vara publik! På kvällen blir det fest o S ska sova hos mormor o moffe över natten! Ser fram emot en kul morgondag!!

Lite glada badbilder från idag! :-)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0