Helgen i kort

Då var redan helgen slut! MEN den var kul :-) Fredagen bjöd på fredagsmys med familjen (som vanligt ;-) Vi gjorde sååå goda räkmackor till kvällsmat.... med extra goda handskalade räkor! Mumma. Till mackan bidde det rosé vin... På sommaren ska man dricka rosé tycker jag o vi har redan börjat....för snart är det ju faktiskt sommar!

Lördagen: Älvaslaget med allt vad det innebär... Det var sådär i år! Lite avslaget tycker jag nog... Moonshine gick inte vdage o åkte ur tävligen redan vid 11 :-( så det var många som drog därifrån tidigt o vi satt kvar men det blåste så kallt så vi tog vårt pick o pack o drog vi med efter ett tag..... Trötta av nån anledning o somnade gott i sängen hela familjen!

På kvällen var det fest o S blev hämtad av mina föräldrar som passa honom över natten. Jag o Maria bestämde att vi skulle äta ta nån öl på caré o bar så vi gick dit vid sex. Åt så god oxfilétoast med chevré + rött vin såklart! Efter drog vi hem till mig o delade på en vinare o snacka om livet, supertrevligt! När klockan blev närmade 23 tog vi bikearna till Storm där moonshine hade förfest! Massa fulla killar..... men det var lite kul ändå ;-) Gick fram till Stadt o höll ihop med min P hela kvällen, dansade, hängde i baren o pussades :-) Är fortfarande superkär i han och det där lilla pirret är kvar i magen än :-) Helnöjd med kvällen gick vi hem hand i hand vid tvåsnåret!

Idag har vi (jag p o s) hängt med jonas andersson hela dagen ute på kålland, suttit i solen o snackat o druckit kaffe! Efter det tog vi en tur till mamma o pappas stuga där vi fikade lite till :-)


hehe... mackan var godare än vad den ser ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0