Party party!!!!

Ikväll blir det banne med mig fest :-) eller ja... typ i alla fall! Har bjudit hit tjejgänget + några andra söta pinglor! Ska börja fixa till mig snart.... är ju inte så ofta jag går ut o svirar så det är alltid lika svårt att hitta rätt partykostym :-) Inget nytt har jag heller i garderoben....hmmm funderar på detta!?



Kaske kanske.... eller en svart klänning (som vanligt). Men jag känner nog mer för jeans idag faktiskt så slipper man de hemska strumpbyxorna! Halsbandet ska jag nog byta ut till nåt silvrigt :-) Man vill ju känna sig extra fin när man inte går ut så ofta ju :-) Försöker komma in i partymodet o lyssnar på jätte hög musik.... bl a Anouk, Justin o Timbuktu! T o m de på Rhodos uteservering satt o diggade ;-) (några jag kände). Naglarna är målade så det blir duschen nästa!!! Är laddad o hoppas på en superduper kväll med brudarna!!!

Sverre har det gott hos farmor o farfar ikväll o natt  men självklart kommer jag tänka på plutten massor! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0