Ett virus i sverres kropp

Vad tiiiid det tar att uppsöka vårdcentral!

Efter två timmar är vi hemma! Vörst fick vi vänta o sen vänta lite till..... SEN blev vi uppropade av en läkare. Hon lyssnade på på lungor farm o bak tittade även i halsen som var lite röd. :-) S var skittrött o ville absolut inte  detta........ så jag fick hålla fast honom hårt, stackarn. Hon försökte locka med bamseklisermärken hehe...... MEN det var han inte alls sugen på o sa NEJ NEJ NEJ o skaka på huvet. Tur att det gick fort. Sen fick vi gå ut o vänta lite till o sen var det labbet som skulle ta en spruta i fingret. Det gick bättre....... o så fick han en ballong :-)

SEN var det till att vänta igen och sen blev vi upprotade o fick svaret att det var ett VIRUS. Inget mer... SÅ det är bara att härda ut! GÖTT Så det blir till att vara hemma o ta det lilla lugna några dagar till helt enkelt. Idag vabbar jag för första dagen. Kände att det var lite för illa för att låta baba vara hemma! Imorn kommer peter ha VAB hela dagen så jag kan jobba. SEN vill jag sååå gärna att plutten ska bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0