ovanligt att jag känner mig trött

Känns jätte konstigt att vara trött! Jag är nästan ALDIG det! Pigg när jag vaknar o pigg in i det sista när det är dags att sova :-) Men INTE nu.... Det beror ju på att sverre är sjuker o inte sover som han brukar på nätterna :-( men det är ju bara att bita ihop... Tänker på alla människor som OFTA är trötta GUUUD vad jobbig! Skittråkigt oxå och man orkar inre vara lika alert o trevlig! Jag får liksom anstränga mig för att vara som jag brukar vara så att säga! NÄ FY 17...

Idag blir det att sova tidigt!

Har idag fått för mig att börja "samla" på Matheus keramik :-) sååååååååååååå fint: Titta:
Vackert............... :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är jätte fint med Matheus, har själv önskat mig av det i julklapp=)

Hoppas du känner dig piggare snart och att Sverren blir frisk, är själv också jätte trött just nu känner inte igen mig själv brukar heller aldrig va så här trött.

2009-11-19 @ 07:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0