tisdag med lite av varje

Sverre är fortfarande sjuk o baba var hemma med han idag med. Jag började sent o peter kunde gå från jobbet ganska tidigt så från halv 11 till två fick han leka med sin favorit :-) hade gått jätte bra o vi kunde göra nytta på våra viktiga jobb :-) kom hem vid sex o då bidde det soppa med bröd o ost till. Lillfisen äter men inte så mycket som han gör när han är 100% frisk såklart. Välling är det som funkar bäst....

Sen tog jag mig en cykeltur på vår fina träningscykel (lånad av svärmor). Vi han nämligen börjat träna "hemma" med vikter boll, snodd o så cykeln såklart!  Får ta ett kort på vårat gym nån dag.... hehe  Sen iväg till solariet! Sååå skönt. Om ni inte viste det har det öppnat ett nytt solarieställe i vårat hus! Perfa tycker jag som ALDRIG kommer iväg till bowlinghallen.... Det ligger typ där systrarna knopp låg förr.... Supernice! :-)

Nu blir det duschen, ta fram kläder till imorn, bodybutter o så sängen! Tidig morgon imorn o peter ska köra sverre till baba o morfar som ska passa honom imorn med! 08 till 12 blir det..... Lite lagom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0