bla Zumba idag!

Kom just ut ur duschen och hem från ett svettigt pass ZUMBA :-) Roligt, knasigt, snabbt, pumpigt, sexligt ;-) Härlig blandning av olika dansstilar! Först kände jag mig stel som en pinne..........sen ful.......sen som en spansk servitris....... sen gick den ganska bra! Jag lär gå dit nästa måndag med!!! Nån mer som är sugen?




Kom hem med sverre strax efter lunch och sen har det faktisk varit ganska soft.... Vi stack iväg en sväng o plockade kastanjer vid volvo typ. Mysigt att göra det tycker jag o nästa år kommer säkert bli ännu bättre....då kommer s inte stoppa dem i munnen o vi kan göra söta kor o grisar med med tändstickor. Det vill jag :-)

Nästa titt: Anna Anka haha

En påse kastanjer!

Skörden!

Tittar upp i trädet efeter fler.....

Kommentarer
Postat av: Elinor

Så söt lilla Sverre är!

2009-10-05 @ 22:24:16
URL: http://ronile.se
Postat av: emelie

Åh, är det inte zumba som man ser reklam om på tvshop? Vart är det ngnstans? Helens? Tid? :)

Kram Emelie

2009-10-06 @ 12:16:53
Postat av: jessie

ja zumban var kul!!! det där me spansk servitris var bra.. kunde ju inte sluta skratta mitt i dansandet när du sa det!! haha

jag ska oxå gå igen! kanske redan på torsdag!

mysiga kort på lille sverrisen... =)

2009-10-06 @ 15:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0