god natt fredagsmys

Vi avslutar fredagsmyset med att tända ytterligare några värmeljus, hälla upp ett sista glas rött och jamma till L W en stund! Peter spelar o jag försöker sjunga...... hör sverre hosta från sitt rum (hoppas han inte är på väg att bli sjuker) och känner mig ganska pigg ändå :-) Klockan är ju mycket för att vara "oss" :-) Lasse gör mig glad och det är kul när p spelar vackert! Ett härligt avslut på en mysig fredag. Natti Nattis




Imorn vet jag inte riktigt vad som är på gång........ Tända ett ljus på minneslunden ska jag försöka ta mig tid till i alla fall.


Kommentarer
Postat av: jessie

mysigt me gitarr & sång! =) ni får uppträda för oss någongång... hihi

2009-10-31 @ 17:35:52
Postat av: Lena

hahahaha det skulle va nåt va :-) inträde på det?! :-)

2009-10-31 @ 23:16:39
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0