nu är det fredagsmys

Läste någon debatten om hur viktigt just fredagsmys ÄR? Har pratats om det mycket på tv..... om att många barn inte träffar sina föräldrar mycket i veckan o inte mår så bra SÅ då kan det i alla fall se fram emot fredagsmyset varje fredag...... HEMSKT men så är det ju för många :-( 

Idag har jag bara haft det jätte bra! Härligt på jobbet o efter jobbet stack jag o hämta plutten och sen var det fredagsfika på Larssons med girlsen! Sverre var med o satt nöj o glad i sin stol i över en timma :-) kul att han kan följa med oss tjejer på fikastunder tycker jag... Alla busa med honom så han fick ju massa uppmärksamhet så det var nog därför det gick så bra :-) dock ville han inte ha nån kvällsmat o det berodde säkert på den där stora bullen han fick till mellanmål!! Nästa gång får han lite minde fredagsfika :-) o det var säkert för nära inpå kvällsmaten! hmmm.... två timmar... Första gången han rata kvällmaten!
  

MEN nu till fredagsmyset med babe sverre sover sen en tid tillbaka! Ost kex o vino!

Imorn: ULLARED wiiiiiiiiiiiiiiii med mor o far :-)


Kommentarer
Postat av: jessie

Hoppas du hittar något kul på ullared!! kanske blir så mycket som på bilden där... ;-) haha

nu ska jag sätta igång me min blogg snart!! =)

kraaam

2009-10-09 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0