Onsdag- den vita dagen :-)

Hur har dagen varit? Alls gut! Onsdagar betyder en ganska kort halvdag på jobbet med bygg o konstruktion i skogen med fyraåringarna! :-) Isigt kallt var det om näsan MEN roligt! Efter jobbet cyklade jag o hämtade lilleman på förskolan o han somnade i bak på cykeln sóm vanligt :-) Kan det ha något att göra med att han vaknade kl. halv sex o tyckte dagen skulle börja då.... hmmm... JA. Hör ju inte till vanligheterna precis....

Snälla mamma var här med massa mat hon lagat o det blev LITE över :-) Lite? MASSOR :-) Så nu behöver vi inte stå vid spisen på några dagar :-) Gött att slippa diska så mycket också... Hon var kvar en stund för jag ville kolla på lite kläder på hm, tycker de har lyckats med höstens mode och jag skulle kunna köpa huuur mycket som helst :-) Det bidde en hög i alla fall och nu ska jag gerja lite här tills sverre vakanar. Skulle ju vilja ladda upp massa kort MEN det bara inte gåååår! Jag blir irriterad!

So long!


Kommentarer
Postat av: jessie

inga kort idag heller.. =( hehe

fasen vad gött att få massa lagad mat och få lite pause från spisen... det kallar jag LYX! =)

kramelikram

2009-10-21 @ 14:36:20
Postat av: marie

japp mössan är dubbelt tyg. Samma som yttertyget då. så är alla mina mössor :)

2009-10-22 @ 00:46:29
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0