skönt att bara vara

Just nu sitter jag o väntar på att sverre ska vakna :-) inte ofta man INTE har NÅT att göra! Det är skönt att bara få vara o inte göra nåt! Peter skulle försöka komma hem tidigt idag o vi prata om att äta mellis på stan. Var ett tag sen vi var ute o fikade bara vi tre..... lite vardagslyx :-)

Hade en super fm. på jobbet o barnen var lugna o goa. Några är ju sjuka o det gör sitt i gruppen.... Skönt för alla när vi är lite färre, då får man verkligen tid att möta o prata med alla på ett annnat sätt. Ute i skogen var vi med alla 4 åringar i huset o hade bygg o konstruktions- tema vilket fungerade jätte bra idag. De byggde ett hus till "musingarna" i skogen mot ett träd :-) Jag skulle kunna skriva en hel bok på alla underbara kommentarer jag hör varje dag!




Ha en skön em i solen alla som läser detta :-)

Kommentarer
Postat av: Lotten

Ja den verkar va rätt bra den där halskragen!Och 50 kronors rabatter på 4 blöjpaket är inte helt fel heller! :-)



Angående foten så operererade jag tån på andra foten för 1,5 år sen men nu verkar det som jag slipper operera denna - gött!



Zumba verkar ju skitbra! Hade jag inte vart så otränad skulle jag me vilja gå på det.. tänkte ju köpa hem det från tv-shop :-)

kram

2009-10-08 @ 11:52:31
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0