Tid för lite winnerbäck

Idag fick vi vår efterlängtade nya Lars Winnerbäck skiva! Oj jösses vilket paket, trodde helt klart att de hade blivit fel i beställningen! MEN det var rätt :-)

Beställde hela boxen för 600 pix och vilken box! Har aldrig sett större o bätte....
En limiterad box som innehåller albumet, sångboken "112 Sånger", en exklusiv vinylversion av albumet samt ett antal fotografier tagna av Lars Winnerbäck. Allt i en snygg box i LP-format. I boxen finns alltså allt man får om man köper boken och albumet separat men man får dessutom vinylversionen och fotografierna.

KANON!!!

Lyssnar just nu o reflekterar över jobbet tänker på hur go vår lille sverre är. :-) Att hur noga det är med fostran o uppfastran.... Jag (o p) tänker på det hela tiden när jag pratar o är med vår lille plutt...... att vara en god förebild och visa honom vad som är rätt o fel och alla oskrivna normer... ÄN så länge är han otroligt "snäll" och faktist aldrig besvärlig. Ibland är det jobbig att ta på jackan när vi ska gå ut tycker han... :-) Ja nu är han bara 1 1/2 men för att vara så liten är han "skötsam" och lätt att ha med. Ja ja nu klappar jag mig själv på axeln hehe... Det är i alla fall kul att vara förälder :-)



Klicka för att stänga bilden


255370.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0