vardag o lite kul

Sådär ja! Då var det snart onsdag! Lätt som en plätt går livet fram....... Jag är NÖJD :-) Och bättre blir det med hus o grejer....... Det är gött att jobba och kul att ha barn o livet känns liksom ganska problemfritt, om man får säga så........ lite sådär osvenskt, men jag är ju inte riktigt 100% svensk heller ;-)

Idag var mamma här o lekte med mig o s på fm. började nämligen sent o stängde på jobbet! Han älskar sin baba! Hon hämtade även på förskolan idag........brukar bli så på tisdagar för jag o peter är ofta sena då på våra jobb. När jag slutat för dagen mötte p upp mig vid vänersten för ett kakelkik. Hmmm vi vill ha en vit matt platta till köket MEN är inte 100 på formen... o det är vi fortfarande inte efter titten där idag! Får nog tänka lite till........ sen är det ju även två badrum oxå, eller ett badrum o en mindre toa :-) MEN det är ju ett lyxproblem så vi ska allt få till det!

När vi hämtade s hos baba o morfar var det fullt ös o massa lek! Glad som vanligt tyckte han att det var kul att se oss..... massa gos o sen ville han ner till leksakerna igen! Han har verkligen börjat leka nu!!! Gör ljud till bilarna och ligger med dem på golvet och kör den in o ut ur garaget och "går in för det" HÄRLIGT med barn som kan leka o inte BARA rusar runt :-) Och frågar man mig vad jag anser o tycker om just lek o hur viktig den är skulle jag kunna ett låååångt innlägg! MEN jag spar nog det ;-)

Nu ska jag ta en frukt!


snart är det vinter! Det gäller att fylla på med vintermundering....


I detta lär han inte frysa.... :-)


Kommentarer
Postat av: jessie

härligt när livet rullar på som det ska! =)

Det är rena djungeln när det gäller att välja kakelplattor... fattar inte hur man ska kunna bestämma sig,vilken färg vet jag... men sen finns det ju tusen former,storlekar,matt eller blankt osv!=) blir kul när det är klart i alla fall!

Kanske oxå skulle köpa en sånn där "mössa" som sverre har,du fryser man nog inte i första taget! =)

kraaaaaaam

2009-10-14 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0