En härlig onsdag helt enkelt

En ganska tidig morgon blev det.... hörde sverre ropa mamma mamma mamma några gånger men sen var det tyst så han somnade säkert om :-) vid halv 7 gick vi upp å då låg han där vaken o gosade i sin säng! Vi börjar alltid dagen med lite bollibompa (bompa enligt s) och välling i soffan! Lung o skön start på en ny dag!

Började sju så det blev puss o kram till killarna ganska tidigt och cykeln iväg till stenporten...... Att börja tidigt innebär oxå ett tidigt avslut på dagen :-) Skönt! Hämtade gubben strax efter 12 och fick en lång och härlig kram när jag kom :-) Det är verkligen härligt att ha en son.... det är inte många gånger han är "krävande" om man säger så. Är det griningt är det bara att fylla på med mat så blir humöret glatt igen!

Lunchsovning direkt när vi kom hem o s vaknade precis lagom till att vi skulle åka till Skalk på en fika, jag o jessie :-) Det blev hemmabakad tigerkaka som var jätte god + kaffe. Jessie har numera blivit kaffetant oxå, härligt jessie ;-) Sverre skötte sig jätte bra och var så lugn och medgörlig hehe... no problems :-)

Efter fikan mötte peter upp oss och vi tog biken till mossen, grunden skulle gjutas i dag trodde vi MEN kanske att det blåste så så att det inte gick. Frigoliten låg nämligen bervid tomten. Vi får helt enkelt åka dit o spana på typ fredag istället!


Här ligger frigoliten till höger :-)


Måste ju bara visa att jag gjort egen plommonsylt :-) inte likt mig.....


Fick fina blommor av min älskling för någon dag sedan....


Köpte lite nya "örhängen". Har sedan typ tio år tillbaka pluggar i öronen alltså stora hål. Här i stan finns det inte så många pluggar att välja på så då är det bra med intenet: Dessa klickande jag hem från www.puss.se

 bilder tagna från deras hemsida :-)

SLUT


Kommentarer
Postat av: jessie

kaffetanten jessie... stort vuxenpoäng! och STORT vuxenpoäng till dig som gjort egen sylt,imponerad! =)

vad kul att få blommor bara sådär, bra grabb du har hittat!! =)

och snygga örhängen!!

kraaaaaam

2009-09-23 @ 20:32:17
Postat av: Lena

Taaaaaaaack :-) ja sylten tog jag nåt poäng för va hehe.... kram på dig kaffetanten

2009-09-23 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0