höstblåsor! fy 17.........

Första gången jag tar vård av barn :-( inte kul alls.......... Sverre har fått höstblåsor i mun. händer och nån under foten! Det är blåsorna i munnen han verkar ha ondast av. Han lever nu för tiden på fil och yoghurt! får knappt i sig vällingen på kvällen :-( skriker sig igenom alla måltider MEN är glad o pigg för övrigt. De kan tydligen hålla i sig en hel vecka och jag hoppas verkligen den här natten blir liiiite lugnare. Två nätter i rad har han vaknat och skrikit jätte mycket, stackaren. VAB är ingen hit jag vill till jobbet :-) nästa gång lillen blir sjuk är det peters tur att vara "ledig". Visst är det mysigt att vara hemma med sitt barn men INTE när det gråter och har ont. Gör ont i hjärtat på mig... God natt bäst att försöka sova redan nu...............Zzzzzzzzzzzzzzz

Fyra bruna ögon :-)


Kommentarer
Postat av: Lotten

Stackars Sverre.. har aldrig hört talas om höstblådor men hoppas det försvinner snabbt!

Vi var uppe i Stenhammar och kika på det som ligger ute på blocket.. alltså bara hur det såg ut utanpå!

Vi får höras snart! Kram

2009-09-18 @ 18:27:00
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0