intensiv dag

En lugn dag på jobbet som fortsatte med hämtning av sverre kl12.... han somnade lugnt o skönt i sängen när vi kom hem o sov till halv tre! Dax för mellis o det blev en matig muffins och gröt! Han äter såå bra själv nu :-) väldigt bekvämt för mum o dad! Klockan halv fyra skulle vi på barnkalas hos Saga med familj! Eftersom jag inte hinner träna sååå mycket den här veckan tog jag cykeln igen för lite vardagsträning.... MEN när jag kom ner till cykeln med en skrikande sverre på armen märkte jag att han hade gjort nummer två i blöjan... inte konstigt at han var på dåligt humör! Hela vägen tillbaka till lägenheten gallskrek han och även en lång stund på skötbordet.....åh va jobbigt att byta blöja på en ilsken rörlig liten plutt!! TILLSLUT la han ner bråket med mamma :-) SEN var vi på G igen.... något sena men.

På kalaset var det fullt ös och fyraåringarna höll ett bra tempo :-) Saga fick ett ritblock och glitterpennor av oss....Sverre blev osäker o satt i mitt knä en stund SEN tyckte han det var helt ok att vara med o leka... men blev det för rörigt o skrikigt kom han upp o kramades med mig :-) Vid sex tog vi biken hem o åt kvällsmat! Välbehövligt!!!





Nu kommer snart peter hem från vygotskijföreläsningen... längtar :-) o imorn är det min tur att gå på den.... alla pedagoger i kommunen ska göra detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0