Underbart sensommarväder!

Med gruskorn i ögonen vaknade jag upp idag..... ville bara somna om men det går ju inte :-( jobbet kallade o klockan var sex :-( MEN väl framme på jobbet var jag på G!! Och på onsdagar är det ju ägg o oboy frukost vilket Lena gillar :-)

På jobbet var det himla stabilt idag och alla lekte bra! På onsdagar har jag gympa med en grupp barn och så fick det bli idag.... Det är en utmaning att få kroppen att göra som fröken visar tror jag många kände... men tränar man o tränar man så blir man bättre o bättre! Så är det ju med allt :-) Jag blev väldigt inspererad att föreläsningen om vygotskij igår kan jag säga..... Kanonkul att vara pedagog och kunna vara med o påverka våra fremtidsmänniskor sååå mycket!!!

 Tänk att denne man född 1896 död 1934 hade så bra tankar för så längesen, som även håller på 2000-talet.....

Nu sover sverre och jag ska fixa till mig lite för senare ska vi ner o ta mellis på stan med Linda och Gustav! :-) Har saknat dem så jag ser fram emot detta!

Något senare är det träning för hela slanten! Powerstrike på Heléns är vad som gäller..... ett hårt pass med tempo....åh jag som inte har tränat på hela sommaren...typ.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0