helgen i bilder..........

Helgen gick fort den här gången! Mycket mys och fix i huset blir det.... Var även i gbg med mamma i lördags, på baby o barn mässan och självklart en runda på stan :-) Det var sååå kul!!! Vet redan en del saker jag vill köpa som jag tvekade på o INTE köpte. Snart åker vi igen! Mässan var otroligt bra o mycket kassa fick vi med oss hem. Här kommer lite bilder från helgen och på mina nya inköp :-) Får ta bättre kort när kläderna sitter på ser jag....

Ser fram emot en ny vecka på jobbet!!!

Kommentarer
Postat av: jessie

Det blev en hel del shoppat ser jag, vad kul! Jag vill oxå åka till gbg och shoppa vårkläder!!

Härliga bilder på lilleman! =)

krams

2010-04-13 @ 15:48:18
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0