Segt med sjuka barn...

Visserligen är han frisk nu MEN lördag till typ idag har han haft liiite feber hela tiden o inte ätit mer än välling... lite fil o frukt. Lillfisen brukar jag kalla honom. Vi har tittat mycket på pippi, det är bara det han gillar på TV. Men pippi är ju lite kultur så det får han gärna titta på. Finns ju så mycket annat som är sååå dåligt o då leker vi istället. TV är ju inte nåt jag vill uppmuntra till en liten fis på snart två år. Han behöver annat för att utvecklas...

Träningen går sådär. Skippa Zumban för jag var för trött MEN körde i alla fall ett "muskelpass" hemma på dryga timman. Jätte bra med hemmagym, annars skulle jag inte fått nån träning idag. Slutade typ sex på jobbet å då är det jobbigt att ta sig iväg på nåt pass....

Imorn öppnar jag o slutar tidigt. Mamma ska passa sverre fårn 8-12. Han är ju pigg nu så det ska nog gå bra! Tur att vi har henne som ställer upp när det är som det är på jobbet, besparingar och att vi INTE får ta in vikarier. Då är det skönt för alla parter om jag kan jobba :-) Så är det faktist.... inte kul men sant!

Nu: SÄNGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0