bilder på ikeaköpen :-)

Jag liksom peter gillar att ha ordning o struktur i vårat hem SÅ självklart är vi nöjda med den här förvaringsmöbeln :-) Sverre kan göra egna val när han når alla sina leksaker... Allt är i hans höjd! Nice!
Syns lite dåligt men antonius tror jag serien heter! Förvaring i garderob... Några fack o lådor var fick vi!
Mest nöjda är vi ändå över dessa rullgardiner! Rekomenderar "Enje" till er som inte vill att solen ska lysa in (o bleka golv) fast ändå vill ha kvar allt ljus :-) På bilden är de neddragna.



Kommentarer
Postat av: jessie

Ikea kan allt ha bra förvaringslösningar!=) köpte ju en sådan hylla som Sverres till min garderob, fast en mkt större.

Vilka bra rullgardiner...dom har jag missat! =)

Fint det blev med gardinerna oxå!

kraam

2010-03-17 @ 18:23:19
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0