Mysig start på veckan!

Härlig kväll och dag har jag haft! Efter jobbet stack vi iväg till stan, jag , peter o sverre! Åt lunch o drack kaffe, mysigt att göra det en vardag tillsammans. Peter har nämligen påsklov......... :-)

Det är verkligen underbart att bo här i råda! Att slippa stan o alla gator är sååå skönt! Vi kan gå ut o leka, gräva i sanden, plocka stenar gå till fina/bra lekplatser som ligger ett stenkast ifrån oss! Lyx! Så det har vi gjort i eftermiddag, lekt UTE :-)

Nu blir det nog sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Härligt! Då blir det lite mer "speciellt" att gå på stan oxå!



Jag tycker oxå det är så gött att kommit en bit från stan. Vi har tagit några promenader runt om här och det finns ju mängder med lekplatser och grönområden där barnen kan leka, cykla osv.

Inte alls så jobbigt som jag trodde att flytta från lägenheten i stan!



Kram

2010-03-30 @ 09:44:28
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0