I vecka 36 +++

Det är verkligen ganska nära nu! Konstigt men sant :-)

Jag mår toppen än och känner mig lätt o smidig i nästan alla lägen. Vi har grejat i trädgården en del och det är verkligen kul och härligt att bo i hus! Det som är nytt för i vår är en nysatt Avenbok (häck) som är planterad på långsidan av huset. Helt klart den vackraste häcken... men det tar alltid tid med häckplantor :-) Idag satte vi ytterligare fem avenbokar i vår pergola som ska bli som en grön vägg :-) Jag har rensat ogräs och försökt att böja mig ner så gott det går... När vi var klara åt vi glass i solväggen i pergolan, underbart!

Bebisen i magen är något lugnare nu. Den sover oftare och längre stunder vilket är skönt. Det ska bli kul att åka till MVC för koll imorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0