mvc-besök

Idag var jag o Sverre hos Kerstin på mvc för rutinkontroll. Det har varit en lång dag på jobbet först och sen iväg på kollen för att avsluta dagen med kvällsmöte på jobbet till åtta..... Åtta till åtta på jobbet med en paus mellan 16 och 17! Härligt! Nu är jag trött!

Vikt: Hon ville inte väga mig.... det var inte så noga...
SF magmått: 32 (på det heldragna strecket)
Blodtryck: 115/60
Foserljud: 142
Urinprov: Superbra ;-)

Har ansökt om semester några fredagar före BF, som är 14 maj! Detta för att vila kroppen o knoppen. Vecka 17, 18 19 kommer jag att vara ledig på fredagarna. Lördag vecka 19 är det BF..... men det kan ju ta betydligt längre tid för pyret att komma ut :-)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej hej! Nu är det jag igen =) Pyret ligger fortfarande med huvudet ner!!! Hon kollade för säkerhets skull med UL och det var ju ingen tvekan! Fortfarande rörlgit dock. Hade en genomgång om förlossningen och det känns jättespännande =)SF: 31 Fosterljud: 140



Nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig!! Vi hörs och ses! kram

2011-04-11 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0