Lördag+Söndag

Som jag skrev i fredags blev det middag med J, L o Z igår! Trerätters i ett kroatiskt tema!

Till förrätt serverades det: Blåmusslor kokade i vitt vin o massa vitlök o fänkol + vitlöksbröd med havssalt

Till huvudrätt: Fisksoppa på tre sortes fisk o tigerräkor, potatis, fänkol, lök, paprika o tomat

Till efterrätt: Pannacotta med honung o varma hallon

Oj vad gott det blev måste jag säga! Gästerna var nöjda och t o m Zigge gillade både soppan o pannacottan!
Vi tittade självklart på melodifestivalen o vad spännande det blev mot slutet... Visst hade jag mina favoriter som låg i topp länge MEN Måns o EMD hamnade väl på tredje o fjärde plat när allt va klart :-( mycket otippat att den blonda-biffiga-opera-bruden  vann.... äh det blir säkert bra! Stackart lilla Molly bara....

Vi kom i säng seeeent o halv 7 ville Sverre att det skulle vara morgon! Tack P som gjorde att jag fick lite sovmorgon ändå :-) Senare på dagen fick vi för oss att dra till badhuset, bara för att göra nått o inte sega bort hela dagen! Som vanligt är s lite osäker på om han vill gilla läget i vattnet.... MEN efter några minuter tänkte han på annat o då var det full fart i poolen :-) En jätte mysig dag med familjen på badet asså! Och imorn ska vi på babysim oxå!





Efter badet gick vill till mamma o pappa som bjöd på mat! Det hade även vart o handlat massa i Skövde igår.... inget till sig själva MEN massa till oss! Jätte mycket fint... tar ett kort på sakerna imorn o visar :-)

Nu: filmdax med babe!

Kommentarer
Postat av: -marie.sistersdesign-

hej!

jo jag ska hinna göra en bättre modell bara! ska försöka ikväll, ja lovar :P



glad jag blir att du är intresserad!

kram marie

2009-03-16 @ 10:12:32
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0