Min dag med Lottis

Det är bäst att passa på att träffa Charlotte när hon slutar tidigt...brukar vi båda tänka!! Tog med Sverre i vagnen o gick för att möta henne vid jobbet på Förskolan Råda Mosse... Det tog 30 minuter att gå...kan ju vara bra att känna på det nu när vi ska flytta dit :-) Vi tog en promenad i området o kikade på alla fina hus och även på vår "fina" gräsmatta hehe... läs jordhög med glesa grässtrån där en skylt med siffran 1 står! Tänk att vi ska bo där... fortfarande konstigt...MEN SÅ KUL!

Vi gick mot stan igen o upp till Lottis för lite fika o skvaller och självklart lite pedagogiskt snack :-) s sov i hennes soffa så vi fick tid att prata o så utan att han störde ;-) När sedan S vaknade var det full rulle och lek för hela slanten.... mysigt!
Hoppas det inte dröjer till nästa gång vi syns!

Sen var jag även hos optiker karvik för att få hjälp med mina ögon.. tycker inte att jag ser såå dåligt men vill ändå se bättre nu när jag har körkort å så :-)... annars kanske det härnder nåt konstigt i trafiken! Har ju testat linser tidigare o det är det jag vill ha igen... det är ju så jobbigt att att göra synundersökningar tycker jag.. -är det bättre så elle så....säger optikern hela tiden... Vi fick i alla fall till det tillslut! Jag är närsynt på ett öga o översynt på det andra+ brytningsfel på båda ögonen! Hurra! Han skulle beställa hem nån superlis så nästa vecka får vi se om jag ser bättre ut haha...kul va! Tilläggas bör att jag egentligen har sparat ihop pengar till en hårförlängning MEN dessa kronor kommer nu istället gå till ett linspaket :-) vuxet va!? hehe

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jadu magen växer väl även om jag inte märker av det så mycket, ett himla liv är det därinne iaf!! Hon får allt ta och växa till sig lite först men om ca 2 veckor får hon gärna komma ut :-) fast visst känns det som att det är på G ibland! hmm.. vet inte riktigt vad som händer i helgen, har inte mycket inplanerat nowdays :-) Träffa ju P på stan förut och han sa att du skulle iväg nånstans eller? kram

2009-03-04 @ 23:37:21
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0