Härliga måndag

Tjoho vad tiden går! Då var det kväll igen... kom ganska nyss hem från Zumban som för övrigt är SKITKUL! Gå på det....

I lördags firade VI farsdag jag o peter... Min överraskning var barnvakt, bokat bord, förrätt o efterrätt! Otroligt mysigt att ordna nåt sånt till sin käraste :-) Bordet var bokat på café o bar där vi åt o drack gott! stannade ett tag och gick vidare hem där vi tog några glas till och intog den goa efterrätten. Jordgubb o lime pannacotta med blåbär o hallon på toppen! Den satt som en smäck :-) Det var skönt med sovmorgon, vaknade av mig själv halv 10! Det var ett tag sen.................. SKÖNT

Söndagen firades lite enkelt med middag hos respektive farsor! En heldag från middagsbord till middagsbord...

MEN idag är det måndag igen o nya tag, gillar måndagar o nya veckor! Nu är det inte många veckor kvar till jul! MYSIGT! Efter jobbet stack jag o sverre till badhuset o fick sällskap av Linda o Gustav (förälgragruppen) Sverre ramlade i duschen för han höll på att springa runt runt runt... AJ AJ AJ OJ OJ sa han o skrek högt! mmm hoppas han lärde sig nåt lillfisen :-)

Lite nya kort!


hehe... ny jacka :-) storlek 92 som kommer sitta bättre om några månader :-)



Se glad ut sverre sa jag.... resultatet!



Inte så många tänder att borsta, sex stycken.... lite lagom!

Kommentarer
Postat av: jessie

ja zumban är allt rolig!!!!

Mysigt med överraskningsmiddag på Café & bar och bara vara för sig själva lite.. =)Lät göttigt med pannacotta oxå!

söta kort... =)

krams

2009-11-09 @ 22:01:34
Postat av: Cornelia

Naw, vad söt han är lilla Sverrisen!

2009-11-09 @ 22:28:55
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: Lotten

Lilla Sverre berre är ju för go!!! Tycker vi får ses snart, var ju ett tag sen nu!

Snygg jacka han har fått oxå, love polarn och pyrets ytterkläder!

Kram

2009-11-10 @ 09:16:19
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Ameli

Hahaha! Jag gillar se-glad-ut-Sverre-kortet :) Härligt att åka runt från middagsbord till middagsbord! Jag vill också testa zumba. Får kolla upp om det finns i Hollandet! Hälsa family! Kram!

2009-11-10 @ 14:34:57
URL: http://ameliiholland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0