pepparkaksbak o lite annat!

Idag struntade jag i Zumban och tränade hemma :-) Vi gick på stan o köpte lite saker såsom, pepparkaksdeg, fina formar, några nya glas, rött sidenband, nonstop, pepparkakshus, tändstickor i fin ask....... hehe lite såplock helt enkelt. Så det blev pepparkaksbak mot kvällen och garnering för fulla muggar efter! Kul o mysigt att baka med barn... o sambo såklart ;-) Bilder kommer imorn!
Jag vill ha en fin adventsljusstake till sverres rum men har inte hittat den rätta än... Vi har redan sagt att vi absolut INTE ska köpa massa onödiga saker till hemmet jag o peter UTAN sånt som vi verkligen vill ha.... alltså inte bara köpa för att "fylla" Hänger ni med...? Här kommer tre variander jag lurar på. En lyx, mellan o en budget :-)

Lyx:
nästasn 800 kr från : https://www.formodesign.com/dummy.asp
Adventsljusstake Luciatåg
Mellan: Hittade den inte på näten nu när jag letede... störande! Den är i alla fall från åhlens! Letar vidare...

Budget:
150 pix från rusta
www.rusta.se

Kommentarer
Postat av: Lotten

Mina föräldrar har sånna luciatåg! Dom är jättefina! Mamma har mängder med fina och dyra julgrejer avis

Vi har typ trökiga vanliga ljusstakar för 20 spänn! hahaha! Men tänkte satsa lite hårdare nästa år och köpa på rean som brukar va efter jul! Då kan man få upp till halva priset! bra bra!

2009-12-01 @ 09:58:35
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessie

jasså du var inte heller på zumban igår! =) Jag hann inte, var och kollade kakel och åkte å slängde grejer från huset på värmeverket med C istället. mysigt att baka pepparkakor... lite julstämning hos er alltså! =) riktigt fina adventsljusstakar..kul med lite nytt än de vanliga traditionella.

2009-12-01 @ 16:41:06
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0