Fredag!!!

Fredagar är det bästa!!!

Men gårdagen glömde jag halt av att skriva om igår... Den här veckan har jag faktiskt följt mitt schema till punk o pricka SÅ igår var vi på badhuset, jag o sverre! Vi mötte Helen (jobbarkompis) med hennes son där! Kul! Först var s som en igel på mig men sen gick det betydligt bättre :-) Vi åkte den stora kanan tillsammans o han tyckte vi skulle åka MERA MERA MERA hela tiden. Sen gick vi till plaskpoolen o där kunde han själv åka den lilla kanan. Kanonkul.

Snart ska vi åka o titta på huset. Det har nog hänt mycket på en vecka.... Snacka precis med tapetkillen o de skulle börja tapetsera redan nästa vecka. Hurra! Samma tapet i hela huset blir det (vit) för vi vill bo in oss före vi börja sätta upp massa färger o ev. fondväggar. I det två minde rummen blir det dock målad (vit) fiberväv.

Vid 16 ska vi till J o L o deras barn på fika o lämna över lite julklappar. Bättre sent än aldrig....:-)

SEN ska vi till kålland på tacos mot kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0