tjejkväll!

Hemma efter en supertrevlig kväll! Det var jessie som bjöd på mat o fika idag.... Gillar våra stunder tillsammans! Verkligen tjejkväll! Massa skvaller o tissel :-) Den här gången var det extra kul för fick vi fick allt reda på några extra roligheter ;-)

TACK Jessie för en helskön kväll!!!!

Annars har dagen varit ganska ok.. kännenr mig lite svag o det var skönt att åka från jobbet idag. Var trött mot slutet. Sverre var på gott humör när jag hämtade honom o kramades o kramades o pekade på mig o sa mamma mamma mamma o så fick jag en kram igen. GLAD! Hemma var han jätte leksugen och vi lekte o lyssnade på pippisånger som han numera "härmsjunger". Låter för skoj!

MEN imorn är det ju fredag vilket innebär mys! För den här veckan har vi kämpat oss iväg till jobbet, snoriga o trötta. Man blir trött av att ha sjukt barn asså... Har längtat till fredag sen i måndags :-)

Imorn ska nog peter till huset... då får han allt ta lite kort för jag slutar halv sex :-(


Kommentarer
Postat av: jessie

TACK själv vännen! =) Ha en trevlig helg med fredagsmys och 1-årskalas!

kraaam

2010-01-28 @ 21:53:37
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0