I vecka 24

Mitt i vekca 24 kan man säga och dagarna lunkar på... Den här vekcan har det inte hänt så mycket "nytt". Jag är mer hungrig och oftare än tidigare veckor... Det är jobbigt för jag tycker inte det är såå "kul" att äta... mer nåt man måste göra för att orka. Tror vågen visar på 4 kg + från vecka 12... Får se om jag kommer upp i 72 kg som sist :-)

Nu kan bebisen höra och urskilja olika röster och känna vad som är upp och ned och väger runt 700g och om den skulle födas nu skulle det finns chans för överlevnad.

Har tänkt att gå till fotograf för att få mig och Sverre fotade med bebismagen men vet inte vilken vecka det är snyggast att göra detta i :-) Har någon tagit sånna kort? När tog ni i så fall?

 sverre maggen...

  Något suddiga för sverre stod och drog i mitt ben och ville att jag skulle följa med och leka....

_________________________________________________________________________________________

Vi har köpt lite nytt till hemmet den senaste tiden... Här är vårat nya överkast från AnnaO. Nu ska det sys passande gardiner till i vår, enfärgade i någon av färgerna som finns i tyget är det tänkt :-) Även nattduksborden är nya och kommer från Kartell...Det blev ett lyft åt hela rummet och jag gillar dem verkligen!








Kommentarer
Postat av: jessie

Kulan växer ser jag,mysigt! =)



vilket fint överkast ni har köpt...fina färger!!

Kartells nattduksbord är skitsnygga! Om de hade passat in i stil i vårat sovrum hade jag klickat hem två st direkt...=)



Får se till att träffas snart Lenis!

kraaaam

2011-01-19 @ 08:07:18
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad fin mage, och fin Sverre :)



Hade också tänkt fota magen tillsammans med Adam. Har pratat med fotograf som tyckte att det är kul att vänta ut så länge som möjligt, men inte allt för sent, roligt att magen står högt. Hmmmm :) Ganska individuellt i o f.



Kram

2011-01-19 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0