babysim o ny vagn :-)

Nyss hemkommen från simmet i skara och oj va Sverre var "duktig" idag :-) Nu har han lärt sig sparka sparka... = bentag i vattnet för att ta sig fram... hålla sig i i mina tummar utan att släppa.... Små saker men vad glad jag blev! Sen "kokade" jag vatten o då ville han härms o fick i sig en del av bassängen istället :-) Ska försöka gå till badhuset i stan nån gång i veckan, nån som vill hänga på så gärna?

Igår när min mamma o pappa kom hit med sverre i vagnen hade den gått sönder sa de... mycket riktigt vänster framhjul va löst o paj! ååå va trött man blir då! Använder ju vagnen varje dag... Idag fick jag då den briljanta idéen att vi skulle köpa en ny vagn! Sen har vi även pratat om att köpa en Runner som de lämpligt heter! Så fick det bli, så nu äger vi både en Brio Sing (som är på lagning) och en Runner som vi ska ta med ut i skogen när vi tränar o är på kållands leriga stiger :-) Innan sverre kom ut sprang vi mycket ihop o det är en hobby som vi gärna vill behålla OCH nu kan även S hänga på ut i spåret :-) Kommer bli super!

Vår nya Runner! Raketsnabb :-)


 
Tänk att han redan (25/3) är 10 månader! Och snart 1 år! Tänkt att det snart är ett år sendan jag tryckte ut honom :-) Det har varit det mest roliga året under alla mina snart 27 år.... helt klart! - Lotten, hoppas du inte blir så mycket större än mig o slipper vänta till vecka 43 på er lilla tjej :-)

Min mage i vecka 43... Saknar den lite... :-)


Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så där stor är min mage o jag är bara i v 36... :P

Vart ska detta sluta??? :D



Kram Ida

2009-03-24 @ 08:30:18
Postat av: Lena till Ida :-)

hihi... ja du.... då kommer du säkert inte behöva vänta till v.43 då :-P ps. lägg ut några kort på FB vettja! :-)

2009-03-24 @ 14:13:53
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Lena till Ida :-)

hihi... ja du.... då kommer du säkert inte behöva vänta till v.43 då :-P ps. lägg ut några kort på FB vettja! :-)

2009-03-24 @ 14:14:16
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu finns det bilder på FB. :) Min v 36 mage är nog större än din v 43 mage tom. Inte konstigt att man börjar känna sig tung... :P

2009-03-24 @ 18:09:32
Postat av: -marie.sistersdesign-

vilken fin bebis-mage du hade :)



vi köpte färg på ÖB :)

2009-03-24 @ 20:57:16
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0