Lite egentid med babe blev shoppingtur på stan!

Japp visst kan man bli lycklig utav att handla, köpa o shoppa kläder!!! Min mamma o pappa ville låna Sverre på en tur till parken i dag... klart att det får göra det vi skulle ju ändå inte göra nåt! Vi tog då en runda på stan för att kolla läget lite i handeln :-) Jag har ju inte köpt ett par "riktiga" jeans på typ två år så det var verkligen behövligt... Stegen gck på J.C! Hittade av en slump ett par som såg snygga ut, provade dem o bestämnde mig snabbt. Gick till kassan o betalade! Ett par Lee Louis. Jätte tighta o satt som en korvskinn hehe... Men gillade dem ändå :-) Det gäller att hålla formen nu.... Var runt lite överallt o även på Gina Tricot där det är lätt att hitta fina saker tycker jag. Var på ett så bra humör så det blev mycket ljusa toner o samma still på hela klädhögen som låg i påsen när jag kom hem :-) Sommrigt.... Vitt o ljus ljus rosa faktiskt...kanske inte så likt mig men den rosa färgen var svag o ljuv :-) Mycket fattigare på kontot men ack så glad! 
Här är mina nya inköp!

 
Gina 249:- Klänning eller tunika

Gina 249:- Blus i ljusrosa

Gina 149:- Skjorta randig blå

Gina 299:- klänning tunika i ljusrosa

J.C Lee jeans Ankelånga o superslimmade :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är minsann supersnygga de jeansen! Tur för dig att de fanns i storlek, mindre tur för mig som kom på det när min size va slut:P

2009-05-28 @ 09:13:41
Postat av: Frida

Du hittar alltid så fina saker när du går på stan Lena=) Va inne på Gina idag men såg inte alls så fina kläder. Men kul för dig=)

2009-05-30 @ 01:56:27
Postat av: Lena

Åh tack frida o emelie!! :-) Ibland kanske man har tur elle nåt... nu för tiden går det inte att slöshoppa utan man får bestämma - idag skaaa jag köpa kläder :-)KRAM

2009-05-31 @ 16:36:27
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0