om mitt "köp" på blocket

För ett tag sedan hade jag en mailkontakt med en tjej som ville sälja leksaker på blocket. Det var en jätte fin borg o en skepp från fisher price, 100 pix styck! Billigt.... Mailade o frågade vad det skulle kosta om hon skicka det till mig och det skulle kosta 234kr! Helt ok tyckte jag och skrev till henne "att jag vill ha sakerna o sätter in pengar på ditt konto". Gjorde detta.... nån dag senare skrev hon att hon sålt sakerna för att jag inte "hört av mig i tid o först till kvarn....bla bla" Vilken inte var sant..... så jag maila mitt bankkononr o skrev att "sätt tillbaka pengarna"! Tog några dagar o inga pengar på mitt konto : / åhh sånt blir man ju sååå trött på! Jag kolla upp hennes nummer o ringde o fråga varför hon inte satt in pengar.... massa undanflykter o så sa hon att de skulle sättas in "imorn"!....

Dagarna gick o  fortfarande inga pengar!!! Det kokar i mig!! Sen fick jag ett mail om att hon inte hade några pengar bla bla bla och att hon kunde sätta in dem den 18 maj för då fick hon sitt sjukbidrag!!!! Aldrig i hela mitt liv tänkte jag! Ringde till henne o fråga hur hon tänkte o om hon hade 0 kr på sitt konto?! "ja det har jag" var svaret! En del har det inte lätt asså!! Självklart sa jag "att jag INTE väntar till den 18 maj och om jag inte ser att pengarna finns på mitt konto fredag kl 12 måste jag tyvärr göra en polisanmälan på dig". Då blev hon helt tyst o sa "måste du vara så drastisk?" "Ja tyvärr, jag har oxå en ekonomisk situation här, OCH det är MINA pengar! Så nu får vi se imorn om det är +434 spänn på mitt konto! :-) Så jäkla dålig stil... o sånt gör mig sååå irriterad!!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Ööööh vilken jäkla idiot eller!!! Hur fasen kan hon me att använda dina pengar om hon redan sålt sakerna? trodde hon verkligen att du bara skulle låta det va eller? helt otroligt och riktigt pinsamt.. Hoppas pengarna kommit in nudå! kram

2009-05-08 @ 10:29:19
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kört hårt Lena! Rätt ska vara rätt! :)

2009-05-08 @ 13:27:04
Postat av: Cornelia

Bra skällt! Hoppas du får tillbaka dom, annars är det ju bara att anmäla!

2009-05-08 @ 14:53:57
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0